Ea :p

Nu är det EA= eget arbete :p
Det är faktiskt kul för då kan man bestämma själv vad man kan jobba med och så :D
Jag dekorerade mitt pepparkaks hus i går :D fast har inte satt ihop det än så ni får inga bilder :D
Men ska göra det senare idag :D typ i kväll :p
Men jag och mamma kanske ska köppa vinterskor till mig i helgen HOPPAS HOPPAS HOPPAS!
Jag typ slårigäl mig så fort jag går utan för dörren :p
Men det är det värt för jag ÄLKSAR SNÖÖÖ!!!! och först är det is sedan snö och siste slask :p slask är dok inte det roligaste men om man vill ha snö så får man la leva med det :D
GE MIG SNÖ!GE MIG SNÖ!!!
Ps: hoppas det blir julback med malin i helgen :D

Kommentarer
Postat av: Dani o Jojo

Hej där!

Ställ gärna en fråga till oss i vår frågestund!

Just nu har vi också ett erbjudande, gillar du oss på

vår facebook-sida följer vi dig på bloglovin!

Kika in hos oss för att veta mer :D

KRAM

2011-12-06 @ 10:42:36
URL: http://picsmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0