hööhöhöhöh


yes, here we go again.
har samma problem som issa, hittar inga julklappar.. ska köpa till
Mamma
Pappa
Syster
Issa
Fanny
My
Smilla
Selma
Sigge
David
Anette
säkert några fler jag har glömt men ja..
får panik, som tur är drar nog jag, mamma och sis te torp eller göteborg i helgen då ska jag ha köpt minst 10 stycken av dom som är med där..
gick as bra o rida idag på min lilla busfia, hon är dock pigg som fjän..
men men, hon är bäst anyway!
prutt os vjfnvea steopbt ero
huhuhuh är lite övertrött typ, aa..
imon är det freeeeedaaaaaaaaaag :D
det innebär....
ingenting typ..
ska se om någon har lust o göra något, jag menar, alla är väl inte lika lame på fredagar som jag är?!?!?
ska sova nu innan jag däckar här framför datorn,
pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0