Moblera!

OMG vad mycket jag vill moblera om mitt rum asså!
Fy satan vad sugen jag blev när jag såg att min brorsa gör det bara för att han ska få plats med sina tränings saker!
Så jag ska någ göra det faktiskt :D
Ska be mamma hjälpa mig för mitt skriv bord är faktiskt rätt svårt att flytta! tro mig jag försökte och fick nästan hyllan (som ni kommer se på bilen som jag ska lägga upp) i huvudet :o INTE kul!
Men ni får leva med att mitt rum är hur stökit som hälst men har inte haft tid att städa idag!
Denna hylla menade jag..
Ömm det är mina sov strumpor..
Min säng står j*vligt dåligt för om ni kollar riktigt nog så ser ni att set är en kant i hörnet ..
En till bild på mitt skrivbord där ser ni även en bänk där har jag alla minna pälsaker :D
som ni kan se i detta inlägg Pärlor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0