Sanningar :D

1. Jag är AS rädd förspindlar
2. Denna julen kommer inte bli så bra som jag hoppats..
3. Jag ÄLSKAR att fota
4. Mina föreldrar är skilda och jag bor 2 veckor hos mamma 2 vekor hos pappa men känner mig ändå som ett paket..
5. Jag blir sårad något OTROLIGT lätt.
6. Jag är SJUKT kär!
7. Jag hatar min gammla skola
8. Jag har världens finnaste vänner!
9. Jag har sjukt svårt att förlåta folk
10. Jag hatar att sitta med fötterna nedan för sägen för det känns som om någon ska ta tag i dom.
11. Är SJUKT skänslig för skräkfilmer
12. Jag vill ha en kanin
13. Jag vill börja rida!!!!
14. Jag försöker alltid ändra på mig så att jag ska passa personen jag vill bli kompis med..
15. Jag älskar att ha mössa/tomteluva på mig :D
16. Jag tycker tomten är grymt cool
17. Jag älskar min hund!
18. Jag saknar min kanin OTROLIGT mycket och skulle mer än allt villja ha tillbaka honom!
19. Jag vet inte om jag vill flytta eller inte
20. Jag skulle vilja ha en avlastnigas familj..
Så det var alla :D
för ni som inte vet så la jag ut på fb (facebook) ''för varje som gillar så ska jag skriva en sanning på bloggen'' jopp :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0