SJUKT dåligt uppdatering från mig!

Sorry för min SJUKT dåliga uppdatering men jag har varit hos min kompis i grästorp som jag träffar typ någon gång på sommaren och så då vill man ju inte blogga bort den tiden man får (även om bloggen och läsarna betyder sjukt mycket för mig!!) men aa jag kan säga vad vi gjorde :D
söndag kväll kom jag ditt vi pratade och skratta massa och så dansade vi med wii AWSOME!! <3
måndag dansade vi ännu mer :D  och så bakade vi :D
tisdag så badade på badhus och sedan åt vi pizza :D senare på kvällen kollade vi på en AS bra film verkligen AWSOME!!!
onsdag så åkte vi och shoppa :D
aa och varenda dag så har vi sovigt as länge och gud så skönt de har varit!!
gud så kul vi har haft de asså!! obeskrivligt!!!
Tack Ebba tack!!
Detta MÅSTE helt klart göras om!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0