Svaren :)

Postat av Carro :

till båda: vad är det som får er att rida, är det tävlingarna, träningarna, mysstunderna i stallet? MOTIVERA :D
Svar: Jag rider för att det är så sjukt roligt, alltihopa. Jag kan inte välja ut en speciell sak direkt, tycker allt är lika roligt. Med ridning är det så lätt att sätta upp ett mål att kämpa emot, men i t.ex fotboll kan man ju inte sätta upp som mål att sparka bollen in i mål ? Missförstå mig inte nu, jag ser inte ner på dom som spelar fotboll men enligt mig är det lättare att sätta upp ett mål och ha något att jobba emot inom ridningen.

Postat av Erik :
Malin du och jag är bäst eller hur?
Svar: självklart!

Postat av My :
vad är kärlek för dig? hur ska det gå till? säg 3 "måsten" som har med det och göra :)
Svar: Jag tycker det är viktigt att man är ärlig, det är sjuuukt viktigt.. Sen är det väl.. jag vet inte riktigt..
Jag vet faktiskt inte riktigt, det är så annorlunda nu jämfört med innan. Det är olika typ.. eller egentligen inte xd
rörigt svar blev det men vet faktiskt inte, men att man är ärlig är sjuk viktigt!

Postat av Anonym.. ;) :
vem gillar du? :O <3
Svar: Det vet du (;

Postat av Moa granqvist :
malin :
vad är det roligaste du vet? <3
Svar: att vara med min ponny och med mina vänner <3

Postat av Johanna :
vilket program gjorde ni eran header i? :D
Svar : Nej, issa vi gjorde den inte i keynote.. ;)
Headern är gjord i picasa! :)

Postat av Jennifer :
Hur hög är din ponny/häst du har nu och hur många år är hon? :D
Svar: Belinda är 138,5 cm och hon är 14 år! :)

Postat av Bea :
malin hur länge har ridit?
Svar: jag har ridit sen jag var 6!

fick lite frågor av Felicia, nu i sista sekund ;)

Postat av Felicia :
malin :
hur är det att rida din ponny? Underbart!
när fyller du år? På min födelsedag (;
favoritfärg? Hm.. Lila, rosa och svart tror jag
favoritdjur?  Häst!
har du ridit på ridskola? Ja
favorit ras? New forest!

båda:

vilken skola går ni på? Stenungskolan
hur ofta är ni med varann? Vi träffas ju varje dag i skolan men även ibland på helgerna!
Hoppas ni blev nöjda med svaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0