trött tjeja...

Jopp nu ee det än VÄLDIGT trött tjej som bloggar!
vaken sedan 4 i morse (ingen aning varför) vakna då av en konstig dröm antar jag och typ somna om så halv sov jag och när klockan ringde så typ kasta jag mobilen i glovet av tröt het tyypp :p
lite snabbt om varför jag är SÅÅÅ TRÖTT !!
Men nu sitter jag och snackar med Karl och sara och är inne på fb thiih :D
toppen kväll eller vad?? :D eller not!!
men ganska chill har den varigt!
var med Moa till typ 10 halv 11 något..
enda problemet är att jag inte ätit så är AS hungrig men är FLR trött för att gå upp och äta..
så mat får vänta till i morgon......
:*
Några bilder från när jag var hemma hos Moa :D
lilla jag som blivit ''fixad'' i håret :D av Pauline Moa´s syster
HAHA
Bara för att jag ser ut som en fisk HAHA :D
Tycker bilden är grymt cool thihi :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0