världens finaste :*

Du är världens finaste.
Du är mitt ljus i mörkret.
Du är den bästa jag vet.
Du är min värld.
Om du skulle fråga om jag skulle bli avensjuk om någon krama dig skulle jag svara ''ja'' för just då har någon hela min värld i sina armar.
Du är mitt mål.
Ibland önskar jag att kärlek var som en vollyboll matche jag skriker ''min'' och alla andra bakar undan..
Jag är inte rädd för att säga att jag älskar dig utan för vad du ska svara!
där har du min sanning JAG ÄLSKAR DIG!! och dom orden använder jag ALRIG om jag inte menar dom!
Mitt mål är DU.
Behöver skriva av mig + råd.. någon som har lust att kommentar något tips?? Skulle vara GRYMT tacksam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0