Äre någon som läser ??

när jag kollar på kommentarerna så märkar jag att det inte är någon som läser våran blogg eller kanske ni gör men kommentarerna är bara svar eller liknade...
visst är man glad att man får kommentarer överhuvud taget men skulle ju blivigt ännu gladare om man fick kommentarer för inläggen och så såklart :p
aja i allafall jusst nu sitter jag och chattar med Malin på skype och lyssnar på idol för kollar typ inte :p
Jag tycker att Robin är bäst efter att Andre åkte ://
fast Amanda F är också AS bra !! Jag ska nog rösta på Robin vill inte att han åker !!
Men nu ska jag chatta med Malin och ''Lyssna/titta på idol'' :D :D
Puss thihi behöver ju inte skriva det längre är ju typ våran nya ''vem är det'' bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0