bråttom bråttom!


bildrepris men har inga andra eftersom min fina älskade mac  inte mår så bra :(


ska till stallet snart, så har egentligen inte tid o blogga men jaja ;)

issas laddare har pajjat så hennes dator var helt urladdad och jag har ju inte fått tillbaka min data än så därför har uppdatering legat på 0.

skolan var chill, bytte elevens val från bild o foto (där vi skrev dikter?!!?!?!??!?!) till musik som var sjuuukt roligt!
Belinda ska skrittas och travas ut en sväng idag.

Till helgen blir det hoppning och issa kommer = lovely.

need to go, c ya!





Kommentarer
Postat av: Ellinore

Gött :)

Inte alls mycket, :)

2011-11-10 @ 16:35:54
URL: http://ellinorrree.blogg.se/
Postat av: emma

Hejsan! nu ä jag tillbaka, blivit hackad för andra gången. Men allt är polisanmält. Har även ny blogg!

kika in!

kramis

2011-11-10 @ 16:42:45
URL: http://www2.mondoblog.se/emmababy/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0