choklad :D :D :D :D

Nu har jag kommit hem från en fantastisk helg med malin !!
Älskar dig gum <3
Malins kusin var ju hemma hos henne så blev inte mycket uppdatering :/
Vi åkte till stallet igen när smilla (kusinen) hadde åkt hem.
Malin skulle hoppa :D idag så hon skrita fram i ca 20 min på vägen sedan i padoken gick jag runt med henne lite för malin skulle fixa hindrerna :D men aa sedna travade hon fram i ca 10 min och sedan hoppa hon, jag skulle film henne men det var kol svart ute så men såg inget så var lixom ingen ee de ://
när hon hoppat klart så skrita hon av i ca 20 min :D

När vi hadde fixat belinda så skulle vi ta in dom andra hästarna vi kan göra en lång historia kort :P det var kolsvart ute,såg inget, vi gick samtigigt en konstig väg.. ett sto och en unghingst.. hmm det gick inte så bra för mig att ta Fjuti (stav?) (unghinskten är Fjutis) så malin tog både Freja och Fjuti.. vid stallet igen så skulle jag hålla Fjutis i typ 1-2 min för att Malin skulle gå in och lämna Freja  och han försökte gå in han också men han skulle vänta till malin kom ut igen men han lyssna verkligen inte på mig så fick damp och bara aa blev verkligen as sur på han !!!!! han ville inte stå still så haaaaaa fick as mycket damp på honom sa lixom till honom as mycket typ ryckte i grimskaftet och han bara försöker gå över mig så haaa inte det bästa av kvällen...

Hoppas ni fatade någon ta alla fal :D
är inte så van vid att skriva hur det har varit på stallet och med hästen inlägg :D

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0