dö kamera dö

tjena tjena hemma från stallet nu, jappjapp.
Gick svin bra o  rida idag, prinsessan var sjuukt fin! Sa ju att jag skulle filma och jag filmade när jag arbetade henne i skritt och trav samt lite lösgörande i traven men kameran säger bara 'varning kortet kan inte läsas' och ja.. DÖD ÅT DIG KAMERAN, HOPPAS DU LÄSER OCH TAR ÅT DIG. höhö, njaaa men blir fett sur på den när det inte funkar..
Imorgon blir det skola - igen. Då kommer alla små 99:or dit, vissa är verkligen sjuuuukt korta :o iaaaaaaaf så ska jag rida ut på Belinda en sväng imon, skritt, trav och liiiiite galopp skulle jag tro! Torsdag är jag lediiiiiiiiig! och det är alla andra på skolan med men ändå... och vi har fått nån so uppgift som vi ska jobba med ~ kul, typ.
Nu ska jag plugga inför matte o engelska provet som vi ska ha på fredag,
bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0