Home from tha stable!

stable? tror det stavas så iaf ;)

Är hemma nu (eller naaa, har varit hemma i typ 2 och en halv timme men ja...) iaf och ridning gick skit bra!

Hade ett gummibett med små ringar och ett nytt pullarträns, vet inte riktigt om det var bettet eller tränset som inte funka, men drog gjorde hon iaf! Galopperade lite och det gillades av Belinda!!!! Haha, lilla sötan hade gärna galopperat i en timme extra ;-)

snyggish ponny!

När jag kom hem så lagade vi mat, det blev chili con carne, nom nom nom! Sen hade min underbara mamma köpt en chokladpudding åt mig som jag åt direkt efter maten, yammiii! <3

nu ska jag kolla på tv, hörs sen :*



Kommentarer
Postat av: Fredrika

Grymt söt häst! (:



sv; tack detsamma! :D

2011-11-13 @ 20:32:16
URL: http://teamjordgubbar.blogg.se/
Postat av: Josefine

SV; Vet ej, har inte bokat ännu :(

2011-11-13 @ 22:39:41
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0