Med Mooooooa :D

Nu är jag med Moa och vi gör typ inget thihi :D sitter med datan och lite sånt :)

Om nu undrara varför varken jag eller malin har bloggat i dag är det för att Malins data funkar ju inte :// och min data laddare funka inte så jag har avnänt min mammas (som har en macbook pro) och min syrra som har en macbook som jag :D men i allafal min data var urladdad och mamma hadde glömt sin laddare på jobbet ( så smart hon ee så :P ) och Bea min syrra har tagit med sin laddare till pappa för hon åkte ditt igår så har inte kunat blogga för datan har varit DÖD :( :( :(
men idag så fick jag en ny laddare då AS glad för det :D

Men nu måste jag gå puss :*

Kommentarer
Postat av: Angelica, mitt liv i New York

Så bra, jo det är bra med mig! =)

Händer något kul nu till helgen då?

2011-11-10 @ 20:20:46
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0