Skola-torget och nu hemma :D

Nu är man hemma från skolan och torget :D
var och fixade id kort med Malin som hon skrev förut, fast jag fixade också bankkort så när det kommer är det nästan klart :D ska bara aktevera det och ska fråga om Malin och jag kan göra det tillsammans :D :D :D :D :D

men förut idag så var jag och Malin på biblan och då hämtade jag min efterlänktade bok :D
Nämligen ''Uppvaknandet'' sista boken i serien ''House of Night'' ÄLSKAR den serien !!

men nu ska jag plugga lite spanska så jag kan börja läsa min bok :D :D
bara 337 sior kvar :D







Om ni inte har läst serien så borde ni göra det !
rekomenderar den starkt !!
serien har 8 böker och är kanske inte så bra i början men när ni här läst först boken kommer ni bara sluka 2-8 LOVAR!! Om ni inte gör det så ska jag äta upp mig själv !!


Puss issa :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0