the perfect man

vaknade av att mamma väkte mig och gav min frukost på sängen :D hon gjorde inte det i går när jag fyllde år för jag hadde en komis här så hon gjorde det i dag istället :D det är en traditon vi har här, att få frukost på sängen :D
men mendan jag åt så kollade jag på filmen '' the perfect man '' den är jäkligt bra så rekomenderar den :D
av filmen lärde jag mig att man kanske måste få många brustna hjärtan innan man hittar den rätta eller så står han precis framför dig :D jag lärde mig också att men inte kan fly från sina pårblem utan att man måste ta itur med dom :D
fast jag visste redan båda sakerna men ändå :D :D

jag vet inte vad jag vill göra idag...
kanske bara ligga isängen och kolla på film sedan skriva på bloggen som jag gjorde nu..
eller så ska jag knalla mig upp och sa ett långt varmt bad :D
jag kan ju också gå upp och ducha sedan ringa moa min kompis :D

mhh får fundera på det medan jag kollar på en till film haha :D
puss issa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0