tyskaaaaa

bluubb nu har vi tyska, tråkigt? yäs.
sen är det teknik med världens bästa lärare åsa! Resten av dagen tillbringas med matteboken på eget arbete och engelska o svenska böckerna på dom lektionerna, chill dag. Behövs för att ladda upp inför helgen!
På lördag blir det antagligen att se breaking dawn i göteborg, kommer bli freaking awesome!
känns bara lite halv bra att jag bara sett första filmen och nu sista.. men tur att jag har en twilight kunnig vän som också bloggar här och kanske kan berätta lite (a) Ett litet hum om vad alla filmerna handlar om har jag iaf!
angry birds här jaoooo!
Ska ladda ner ett bildprogram snart också så jag kan fixa en ny header, den vi har börjar bli redigt tråkig, något tips på vilken färg vi ska ha? :D


Kommentarer
Postat av: Louise

kul att du är med :) + poäng om du lägger till mig på bloglovin :)



allt bra ?

2011-11-16 @ 09:21:18
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0