vaken - forever alone

yeeeeeeeeeeah man, har vaknat nu och issa sover fortfarande så är forever alone - typ såhär:



forever alone här yaaaaaaao

hahhahah.... morgonhumor på hög nivå alltså!
yalla yalla
idag ska det mockas, bytas vatten, fixas mat åt Belinda och hon ska ridas i paddocken, tror det bli hoppning faktiskt! Sen kommer min fina lilla kusin Smilla hit och vi ska passa henne nåra timmar! Var längesedan jag träffade henne, lilla cheyen!

Jag älskar dig över allt annat älskling. Du är det finaste som finns, utan dig vore jag bara en av miljoner.



sen idag kanske jag åker och sover hos issa, ska bara prata med världens bästa mamma först :)

ska gå och kissa nu ifall ni ville veta!


tjingeling badring!

Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: åh, tack så glad ja blir :D<3

2011-11-12 @ 09:05:16
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0