yupyup

majgad, veckan har varit awesome verkligen.
Igår kom emme (http://emmedensemsta.bloggplatsen.se/), har saknat henne sjuuuuukt!
som issa skrev så har hon flyttat till dalsland :(
idag blir det la o va hemma tror ja, eller åka te issa o va med henne o emme. don't know.
nästa vecka blir chiiill! slutar inte sent på måndag för vi ska te ishallen.
tisdag, onsdag, torsdag slutar jag 10 över 2 och drar te stallet.
på fredag drar jag, my o issa nog med emilia hem o går på disco på k-norum.
eller så åker jag till stallet först och skyndar mig as mycket o sen kanske mamma kan
köra mig till emilia? inte för jag vet vart hon bor då men (aaa)
jaja, ska byta om o äta frukost nu, sen bär det av till stallet..med min
älskade thaitaxi (cykeln) <33333333333333
älskling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0