Godmorgonooonononnoono

hehe cp rubrik men whatever..


Är vaken nu och pigg som jag vet inte vad! Har sovit skit gott och rätt länge (för att vara jag på en helg.. ), till typ halv 10 ;) Ska nog snart äta frukost och dra till stallet, ska rida likadant som igår ungefär :)

Förresten, har glömt o visa vad jag önskar mig när jag fyller år nu på onsdag!



För er som inte ser så är det

Plattång
Benskydd
Klocka
Hv polo schabrak
Svarta Palladium
Blått schabrak
Svarta Tretorn stövlar
Vita converse
Jw ridbyxor
Råsa schabrak
Grått & råsa täcke
Tretorn falsterbo
Blått täcke
Blått fleece täcke
Rutigt täcke
Lila täcke

;D

Önskar mig kläder för övrigt också :)

Men men, har inte något mer o skriva så ni får lite bilder på en sjukt pigg malin!






// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0