Hemma från stallet

Så nu är jag hemma från stallet och här käkat - igen :3

När vi åkte dit så började det PISS regna, regnet gjorde ont. Men väl framme så mockade jag, bytte vatten osv osv och när jag skulle ta in henne var det typ hav av vatten överallt, och jag blev skit blöt. Min vanliga tur..
Det regnade typ ibland och så, skit jobbigt.

Red en sväng med Jess (min syrra) och Micka (en tjej i ett stall en bit bort), skrittade bara i typ 40 minuter och bebis belinda var jäääääääätte duktig!




Skulle pluggat för matte provet nu men glömde boken i skolan så ja, men hoppas det går bra ändå..

Nu ska jag iaf titta lite på tv och fixa inför resten av kvällen o natten, sen blir det o sova!

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0