Hemma ;)

Nu är jag och Malin hemma från stallet :) I stallet så mokade vi och borsta m.m Belinda, Malin skritta ut i 40 min jag följde inte med men ut för då skulle jag få gå hella vägen :p
Så jag sopade stallet 2-3 gånger sedan pratade jag med Maria stall ägaren.
Malin kom till backa starks efter det vi la in lite hö och fiksade kvälls mat.
Sedan gick vi ut pch fotade å gosade med Lucas han är totalt helt underbar !!
han är inte inriden än :( men malin och en tjej som heter jenifer rider in han så han är nog in riden till våren eller nästa höst !
ni kommer få bilder på han och Belinda samt de andra hästarna som bor där :p
Men dom kommer så fort vi lagt in dom på datorerna :D

Heej svejs :p

Kommentarer
Postat av: Bea

Kan ni inte skriva

//Issa

//Malin

//Issa&Malin



eller något! Pleace! :D Då vet man vem som skriver :)))<3333

pusspuss :D <3333333

2011-10-07 @ 21:21:38
URL: http://hundaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0