Issas presenation

Hej jag heter Isabell Pettersson Wall men föredrar att kallas Issa som ni sett i tidigare inlägg :p
Jag är då 13 år den 5 novenber :D (LÄNGTAR!) jag bor i ucklum ca 1 mil från stenungsund :) så jag går på stenungskolan i 7 klass :)
Minna intressen är typ att vara med kompisar och min katt Lillen och min hund Lili :P jag älskar även att fota och vara med min familj ;)
jag fotar hellst natur/djur och kompisar eftersom jag INTE gillar att vara med på kort men det får antagligen vi ändra på effeter som vi ska försöka att lägga upp bilder i varje inlägg :)
som sagt det kommer att komma upp en hel del bilder på djur/natur mig och Malin samt kompisar :P
har inte så mycket mer att säga om mig själv ;) så ni får istället några bilder ;)

Här är då Lillen min katt sötis <3

Här är Lili min hund jag vet att bilden är liten men den är så..
Ja det var la allt för mig tills vidare ;)
Om ni undrar något mer så släng in en kommentar  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0