Malins presenation

Jag heter då Malin, Malin Andersson faktiskt.. hehe , nej men aa och jag är 12 år (fyller 13 nästa vecka) alltså är jag 98:a och går i sjuan på Stenungskolan. Bor i ucklum typ 15 minuter från stenungsund.

jaaaaaaag..

På fritiden (och även efter skolan) är jag hos min ponny Silver Belinda, a.k.a Belinda. Rider, mockar, borstar osv osv och är med kompisar ibland. Blir väldigt svårt då jag åker moppe bort till stallet med min storasyster som är 17 och som säkert alla vet får man bara plats 2 på en moppe ;)

Belinda är ett sto av rasen New Forest och är 97:a. Hon är världens snällaste lilla ponny på 138.5 som älskar o hoppa :D Tillsammans har vi tävlat upp till l:d+5 som är 75 cm, det har vi tävlat 2 gånger och en av gångerna vann vi :D


finns inte så jätte mycket mer o skriva/säga så ni får lite bilder på oss! :D






orkar inte ladda upp fler  :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0