Med jessi :P

Jag kom precis hem från Jessi har värkligen haft skit kul med henne idag :D
tyvärr dog datan så vi han inte få några bilder :( hemma hos jessi så hoppade vi studsmatta och tack vare det är jag nu skit tröt och gör hungrig !!
Förlåt att jag inte gör några morgon in lägg :/ man jag hinner typ inte fast jag går upp kl 6 för min morgon ser unge fär ut så här..
jag vaknar, ligger kvar i 5 min :/ går upp sätter på duchen,duchar väker mamma (eftersom hon inte vacknar utan sina 50st klockor) går upp och äter, går ner och väker mamma (igen) går upp och borstar tänderna, väker mamma (igenigen) borstar håret, kollar på klockan skundar mig att ta på mig uterkläderna går ut igenom dören, går in igen och hämtar te.x mobilen eller mössa/vantar springer till dörren tja ungefär så ser min morgon ut men jag försöker värkligen att göra morgon inlägg !!! i morgon SKA jag göra ett jag lovar !! <3

sitter föresten och lyssnar på musik :p
JAG LÄNKTAR EFTER MALIN !! <3
DEN UNDERBARASTE SOM FINNS !! <333

puss och hejsvejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0