o.o

fin rubrik, fast näe.

Åkte till stallet runt 2 och fixade allt åt Belinda sen borstade vi henne o jag red en sväng. Skrittade fram i 25 minuter ute och sen travade jag lite i paddocken o sen skrittade jag av i 20 minuter ungefär. Belinda var huuuuuuuuuur fin som helst, kommer film imon tror jag, den är väldigt suddig för det blåste as mycket, issa frös och kameran är dålig när man zoomar. Men jaja, ni får leva med det isf.


bild från igår innan stallet.


Efter ridningen fick Belinda sitt fleece täcke på sig o lite hö medans jag o issa gick ut och hämtade unghästen fjuttis och borstade honom o så. Lite busig var han men duktig ändå :p
Sen kom mamma o hämtade oss och vi åkte hem. Väl hemm fixade vi litade med datorn och ja, ni som har mac ser vad jag ändrat i docken . Dom små ikonerna var tråkiga innan, nu är dom skit snygga! ;)


yääääääääääääääääääääh

Bjuder på lite bilder från igår & idag, samt några live bilder! ;)
























laddar inte upp fler, hoppas det räcker :3

// Malin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0