Hitta ett par hörlurar :D

först vill jag bara säga förlåt för värsta uppdeteringen EVER typ!
Men var hos Sara i för går och sov där till i går där har jag inte haft internet.. :(
Och jag har verkligen inte haft ork heller!
Förlåt!
Men som ni er på rubriken så har jag hittat ett par små hörlurar som jag kan ha till datorn och mobilen :D
Hitta dom i min mobil förpaknin eller vad man ska säga :p
hadde ingen aning att jag fick med hörurar faktiskt!!
Men nu ska man kolla om dom funkar thihi :D
+ att jag sitter och äter lite chokad oo vad jag ÄLSKAR choklad!
---------------------------------------------------------------------------
Lite om vad jag och Sara gjorde då :D
först och främst så hadde vi SJUKT kul och AS mycket skatt :D :D
vi målade naglarna lite och kollade på samanlagt 5 eller fyra filmer :D
Vi såg på en film som heter ''V for Vandeta'' tror jag det stavas och den var ASSSS brrraaa!!!! typ den bästa filmen jag någonsin sett!!
Men snart så kommer min kära fader och hämtar mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0