Mamma idag :p

jopp håller på att packa för jag ska till mamis idag :)
Ska egentligen ditt på söndag men pappa ska iväg på jobb i morgon :/
Samtidigt som jag packar så lyssnar jag (jag!) på musik :p Älskar att lyssna på musik gör de typ hela tiden!
Te.x
när jag väntar på bussen eller går någonstans
när jag städar
när jag är glad
när jag deppar eller så..
när jag jobbar i skolan
när jag bara sitter i rummet aa som sagt hela tiden!
lyssnar på musik som aa passar mitt humör :p
Lyssnar ni också på mycket musik??

_________________________________________________________________________________________________
Skolan idag då
Det har faktiskt varit den jobbigaste skoldagen på hela tiden som jag har gått på stenugskolan!
har haft AS ont i huvudet och aa bara varit borta idag!
lektionenrna har varit SÅÅÅ sega!!
och SJÄLVKLRT så är det gröt och köttsoppa idag i skolan och så klart tyker jag inte om det särsklit mycket!
Bilden är tagen när vi var på svarte korpen med Malin pappas tjej,pappa,Bea,Eddie,emil och Chalotte (stav)
Stolt foto graf är jag :D
(Bea det va JAG som tog den mins det för att du bara ''åå gud vad snygg!!'' typ eller något)

Kommentarer
Postat av: Bea

MINNS********



jag vet, det är lugnt ;)

2012-01-17 @ 17:01:42
URL: http://hundaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0